[sklug] Clenske?

Juraj FERIANC Juraj.FERIANC na frequentis.com
Středa Březen 17 18:22:34 CET 2004

Kolega zo Stromu Zivota ma upozornil, ze im zakapava organizacia prave
na definicii stanov, na plateni a vydrziavani administrativy a na zaujme
momentalneho sefa SZ udrzat si poziciu.
Je z toho znechuteny, stazuje sa, ze sa straca z organizacie nadsenie a
spolu s nejakymi kolegami uvazuju o zmene.
Chcel by som len v tejto suvislosti upozornit na potencialne riziko.

Juraj

On 17.03 07:59, Juraj Michalek wrote:
> Tento rok su uz 2%. Nestihli sme registraciu, takze bohuzial nic.

hej, vsimol som si. Navrhol by som aj aby sa to dalo venovat miesto
clenskeho (aby to bolo ekvivalentne clenskemu), len by to znamenalo
zmenu
stanov a chcelo niekolko organizacych zalezitosti.

Ak vsak niekto navrhne este inu zmenu stanov (ako si spominam spred ~2
rokov, uz som cosi navrhoval), mozeme sklug trochu
preorganizovat/vylepsit)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.