[sklug] Clenske? - a co treba spravit

Juraj Michalek georgik na blucina.net
Sobota Březen 20 10:44:41 CET 2004

On Thu, Mar 18, 2004 at 11:54:17AM +0100, Juraj FERIANC wrote:
> Prepacte, ze sa do toho miesam:

> mne osobne by vyhovovalo platit (clenske, dobrovolne prispevky,
> sponzorske dary) cez internet tak ako to ma napr. DrHorak (alebo ine
> platene stranky) + nejaky osobny profil, s loginom na internete. Mozno
> by tuto moznost radi vyuzili aj surfujuci spoza mora. O takom niecom
> ste neuvazovali?  Juraj

Dakujem za pripomienku.
Platba cez internet je jedna z veci v todo :-) Uz mala byt, ale este nie
je. Problem vidim v tom, ze momentalne spravna rada SkLUGu nezverejnuje
ulohy, s ktorymi by sme potrebovali pohnut. Mozeme o nich diskutovat.
Bol by som rad, keby sa nasiel niekto, kto by mal chut riesenie daneho
problemu zrealizovat. Samozrejme v tom pripade sa da uvazovat aj o
odmenach.

Co by bolo dobre vyriesit:
1. Linux.sk
 - Nukovsky portal spravujeme zatial ja a Misu, hodil by sa niekto dalsi
   (hlavne co sa tyka opravy a publikovania clankov)

 - vzhladom na charakter Linux.sk portalu by bolo mozno dobre ho mierne
   prerobit, vyhodit zbytocne odkazy. Nad toto si musi niekto sadnut
   porozmyslat.

 - ozvali sa hlasy, ze Nuke je tazkopadny. Suhlasim. Preto ak niekto
   dokaze nasadit inu portalovu technologiu v podobnej funkcionalite,
   tak to berieme hned.

 - diskusie - mailing list uz zacina byt podla mojho nazoru mierne
   pretazeny. Kedysi bezeli na Linux.sk diskusie (cez web), nasledne
   boli vypnute. Vyhoda "web" diskusii bola v tom, ze sa mohli urcit
   topicy o ktorych sa v nich bavilo a zaroven to bolo pristupnejsie pre
   zaciatocnikov. Bolo by vhodne doplnit diskusie na portal a zaroven je
   potrebny niekto, kto by ich spravoval.

2. SkLUG.sk
 - trosku obstarozny webik :-), viacmenej okrem titulnej stranky tam nie
   je ziadny spolocny styl. Hodil by sa vymysliet styl "webu SkLUGu" a
   prekopat aktualne stranky donho.

 - idealne by bolo keby sa dalo v celom systeme webu vyhladavat

 - Lugcony - kedysi bola vytvorena aplikacia na registraciu a
   prihlasovanie na konferencie. Jej funkcionalita je momentalne
   nevyhovujuca. Bolo by fajn, keby sa vytvorila nova. Zakladnu
   aplikaciu vytvoril WWWcko a myslim, ze by bol celkom rad, keby sa jej
   upravy a tvorby zhostil niekto iny.

 - platba cez internet - zaintegrovat pladbu do systemu registracie,
   taktiez pridat upozornovanie na nezaplatene clenske a nove
   konferencie. Takze potrebujeme dalsieho cloveka.

V skratke asi take najhorucejsie temy. Ako vidite jedna sa hlavne o
prezentaciu SkLUGu.

Georgik

--
 Bc. Juraj Michalek - http://georgik.blucina.net