[sklug] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Květen 4 11:07:40 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 09:52:54AM +0200, Juraj Ziegler wrote:

> Skusenosti z navstevy RMS v Prahe: RMS mal na streamovanie poziadavku
> ze musi byt pouzity GPL softver (samozrejme :). V praxi to nakoniec
> dopadlo tak, ze jediny GPL soft co by streamovanie zvladal (odhadujem ze
> Ogg Theora, neskumal som blizsie) by mal nerealne poziadavky na HW na
> oboch stranach. Takze stream nakoniec nebude.

Nuz, Linux vikendy sa streamovali cez ffmpeg, ktory nieje velmi narocny
na pocitac. Zalezi podla toho, kolko streamov a v akej kvalite chces
posielat. Na streamovanie ale aj tak potrebujes min. pocitac
okolo 2 GHz.

		SAL