[sklug] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Juraj Ziegler next na hysteria.cz
Úterý Květen 4 18:44:44 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 11:14:22AM +0200, Peter Surda wrote:
> Nestaci LGPL? (ffmpeg napr.)

Mna sa nepytaj, ja o tom samozrejme nerozhodujem :).

Uz som si spomenul kde som to cital:
http://www.root.cz/clanek/2177 - diskusia pod clankom
Treba sice nahodit azbestovy oblek, ale nejake uzitocne info v threade
'stream' je.

    Ja len tak, aby sa vedelo, co RMS a streamovanie.

[e]