[sklug] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Dan Ohnesorg Dan na ohnesorg.cz
Úterý Květen 4 21:34:53 CEST 2004

Dne Tue, May 04, 2004 at 09:27:05PM +0200, Peter Surda napsal:

> vyhladavaciu masinu, tak by zistil, ze Real verzia 1.0 audio aj video (verzia
> 2 v cvs) sa da dekodovat ffmpeg-om, ktory je pod LGPL a mplayer si s nim
> rozumie velmi dobre. Podobne je na tom MS Media aj Quicktime. Sice je pravda,
> ze nie vsetky kodeky su v ffmpeg implementovane, urcite sa nejaka zmysluplna
> podmnozina najde.

Jste si zcela jisty, ze ffmpeg je ve vsech statech sveta legalni?

Posilal mi nekdo odkaz, ktery ted nemuzu najit, kde se pravi, ze je tam
problem patentovy, ten algoritmus je udajne patentovany v USA a v Japonsku.
Takze at je dekoder pod GPL nebo ne, tak stejne neni free.

zdravim
dan