[sklug] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Květen 4 21:27:05 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 06:44:44PM +0200, Juraj Ziegler wrote:
> Mna sa nepytaj, ja o tom samozrejme nerozhodujem :).
>
> Uz som si spomenul kde som to cital:
> http://www.root.cz/clanek/2177 - diskusia pod clankom
> Treba sice nahodit azbestovy oblek, ale nejake uzitocne info v threade
> 'stream' je.
Hmm.

>     Ja len tak, aby sa vedelo, co RMS a streamovanie.
Keby pan RMS namiesto <>ovania ohladne kodekov radsej pouzil nejaku
vyhladavaciu masinu, tak by zistil, ze Real verzia 1.0 audio aj video (verzia
2 v cvs) sa da dekodovat ffmpeg-om, ktory je pod LGPL a mplayer si s nim
rozumie velmi dobre. Podobne je na tom MS Media aj Quicktime. Sice je pravda,
ze nie vsetky kodeky su v ffmpeg implementovane, urcite sa nejaka zmysluplna
podmnozina najde.

> [e]
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
               I believe the technical term is "Oops!"