[sklug] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Květen 5 01:31:52 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 09:34:53PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Jste si zcela jisty, ze ffmpeg je ve vsech statech sveta legalni?
>
> Posilal mi nekdo odkaz, ktery ted nemuzu najit, kde se pravi, ze je tam
> problem patentovy, ten algoritmus je udajne patentovany v USA a v Japonsku.
> Takze at je dekoder pod GPL nebo ne, tak stejne neni free.
Ked to beries takto, tak potom nie je legalne prakticky nic, lebo patenty
obmedzuju skoro vsetko len co siahnes na mys alebo klavesnicu.

V EU to aspon do 17ho maja legalne urcite je.

> zdravim
> dan
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                        Don't drink and su.