[sklug] Re: Linux

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Středa Prosinec 21 21:45:51 CET 2005

On Mon, Dec 12, 2005 at 09:53:33AM -0800, Martin Pohorelsky wrote:
> Nazdar,
> mame nejake ulohy?
> ak ano staci napisat.

K tomuto ma napada. Chcem spravit stranku "Ako mozem prispiet ja". Napiste
mi prosim co by ste chceli vidiet na linux.sk (brainstorming ;). Navody,
clanky, howtos a recenzie. Rad by som aby bol "nadcasovy", tzn. ze by som
sa rad vyhol veciam ako recenziam na konkretny SW. Zatial mam nieco ako:

- Podrobnejsie recenzie distribucii (Gentoo, Fedora, Debian ...)
  pokial mozno nezavisle na aktualnom stave distribucie
- Ako napalovat CD/DVD na Linuxe
- Tabulku ekvivalentnych aplikacii ako je na
  http://proc.linux.cz/ekvivalenty.html

cim konkretnejsie tie veci budu tym lepsie.

diky

peter

--
"never argue with an idiot. they drag you down to their level... then,
they'll beat you with experience."