[sklug] Re: Linux

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Čtvrtek Prosinec 22 07:45:22 CET 2005

Dňa Streda 21 December 2005 09:45 popoludní Peter Kruty napísal:

> K tomuto ma napada. Chcem spravit stranku "Ako mozem prispiet ja". Napiste
> mi prosim co by ste chceli vidiet na linux.sk (brainstorming ;). Navody,
> clanky, howtos a recenzie. Rad by som aby bol "nadcasovy", tzn. ze by som
> sa rad vyhol veciam ako recenziam na konkretny SW. Zatial mam nieco ako:
>
> - Podrobnejsie recenzie distribucii (Gentoo, Fedora, Debian ...)
>   pokial mozno nezavisle na aktualnom stave distribucie
> - Ako napalovat CD/DVD na Linuxe
> - Tabulku ekvivalentnych aplikacii ako je na
>   http://proc.linux.cz/ekvivalenty.html
>
> cim konkretnejsie tie veci budu tym lepsie.

V prvom rade mi tam chyba odkaz na slusnu zbierku dokumentacie, aj v
slovencine (napr. vixova prirucka). To je to, co hlada najviac zaujemcov o
linux - a aj pre nich by to mala byt stranka.
Myslim si ze dat jadro tej dokumentacie dohromady je robota na 3 hodiny.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.