[sklug] Program valneho zhromazdenia SkLUG

Marek Grac xgrac na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 3 14:38:43 CET 2005

Nazdar,

On Tue, 1 Mar 2005, Stanislav Meduna wrote:

> Blba kazdorocna otazka: kolko, dokedy a kam zaplatit
> a kolko clenov co su naozaj clenmi ma vlastne momentalne
> SkLUG? :)

Kedze sa nikto nehlasi na odpoved, tak skusim ja. Asi uz mas tuto otazku
makro :) Ale chyba je stale na nasej strane :(

Informacie sa daju najst na www.sklug.sk pod odkazom clenstvo, ale pre
istotu:

individualny clenovia 250 Sk

     * Banka: Tatrabanka
     * Názov účtu: SKLUG
     * Č.účtu: 2625762071/1100
     * Variabilný symbol: vaše rodné číslo resp. IČO

Zaplatit clenske je samozrejme mozne aj pocas SkLUGu, alebo pred VZ.

 					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koľajnice ]