[sklug] Clanok o LugCon v Banskej Bystrici ...

Jan Zitniak jzitniak na itportal.sk
Pondělí Březen 21 12:03:38 CET 2005

Ahojte chalani,

chcem sa Vam podakovat za uspesne zvladnutie LugConu XII v Banskej
Bystrici posledny vikend. Zucastnil som sa ho prvykrat ako aj pouzivatel
Win technologii, ale ako aj zakladatel portalu itportal.sk. Na stranke

http://www.itportal.sk/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=27

je clanok o nedelnajsej casti LugConu. Mozete ho kludne pripomienkovat
;) a zaroven by som vas chcel touto cestou poprosit aj o nejaku
propagaciu itportalu.sk na vasich strankach. Na oplatku mozeme kazdy
LugCon spropagovat na nasich strankach bud vo forme reklamy LugConu
alebo priameho zucastnenia a naslednej recenzie na itportal.sk. Tymto
emailom som nechcel byt drzy, no budeme vam vdacni, ak nas podporite.

S pozdravom Jan Zitniak - zakladatel ITportal.sk za itportal.sk tim.
http://www.itportal.sk