[sklug] Re: [linux] SKLUG: Nasledujuci LUGcon a vyzva pre kandidatov do Spravnej rady

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Listopad 3 06:31:00 CET 2005

On Thu, Nov 03, 2005 at 12:41:04AM +0100, Marek Grác wrote:
> Zdravim,
>
> Postupne sa nam blizi dalsi lugcon, ktory sa uskutocni v Bratislave. Teraz
> je este najvyssi cas poslat prihlasit svoju prednasku na
> http://www.sklug.sk/lugcon-reg A aby sme potencialnych prednasajucich
> motivovali o kusok viac, tak sa na poslednom Valnom zhromazdeni dohodlo
> nasledovne:

Pokial viem, tak program sme uz uzavreli a prihlasovat dalsie prednasky
uz nieje mozne, kedze ho mame plny.

> Dalsou nemenej dolezitou vecou je, ze sa nam blizia volby do Spravnej rady
> a so sucasnym poctom kandidatov nedokazeme ani zaplnit SR, tak ako to
> vyzaduju stanovy (5 az 9 clenov). Taktiez hladame ludi ochotnych sa
> podielat v Reviznej komisii (co vyzadaju max. 1-2 vikendy za rok na
> kontrolu SR) ako aj ludi ochotnych pomoct SkLUGu prakticky v akomkolvek
> ohlade. Staci ak nam o sebe date vediet a nieco vymyslime.

Takze ja opat davam vediet, ze kandidujem do SR. Dufam, ze sa niekto
pridate.

		SAL