[sklug] SKLUG: Nasledujuci LUGcon a vyzva pre kandidatov doSpravnej rady

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Listopad 3 14:22:53 CET 2005

On Thu, Nov 03, 2005 at 02:06:00PM +0100, FERIANC Juraj wrote:
> Nechcem sa vnucovat, ale ked ste na tom tak zle, ze sa nema kto prihlasit do
> SR, tak ja by som to mozno skusil. Zaujimalo by ma, co take nieco obnasa, ake
> su predpoklady (znalosti linux do akej miery), ake su s tym spojene naklady a
> povinnosti.

Ahoj,

  specialne znalosti nepotrebujes, ale mal by si o tom nieco vediet.
Zalezi aj na tom, co si ochotny pre sklug robit. Bolo by dobre keby sme
tam mali ludi, krori budu propagovat Linux popripade open source ako taky.

  Co sa tyka povinnosti, tak musis platit clenske (v SR mozu byt iba
clenovia). Musis citat mailinglist spravnej rady (chodi tam dost malo
sprav, ale na niektore treba reagovat). Preberaju sa v nom napr. vydaje,
ak potrebujeme nejake peniaze pouzit, tak to musime schvalit podla pravidiel
zdruzenia.

		Maj sa.

				SAL

PS: Ak by sme tento rok potrebovali nejake PC ako minule, dalo by sa
    zapozicat? Zatial mam prislubene ine, ale rad by som mal aj nejaku
    zalohu. :)