[sklug] video zaznam lugcon13

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pondělí Listopad 7 14:26:59 CET 2005

On Sun, Nov 06, 2005 at 05:15:32PM +0100, Jozef Macak wrote:
> Dobry den,
>
>  Kedze mi na lugcone chyba moznost pozriet si s odstupom casu niektore prednasky
> a verim zeby to prispelo k jeho popularizacii, chcem sa spytat ci planujete
> podobnu moznot? (mimo live streamu) popripade ak by ste mali zaujem mohol by
> som na so,ne zabezpecit digikameru a kompresiu do pouzitelneho formatu. Dajte
> mi prosim co najskor vediet aky je vas pohlad na vec, aby sa  stihli zabezpecit
> technicke detaily.

Ahoj,

  uz niekolko lugconov mame takmer vsetky prednasky zaznamenane.
Popri zivom vysielani (ktore nerobime az tak casto) robim hlavne zaznam.
Cez http://www.sklug.sk/lugcon/ sa mozes doklikat k jednotlivym lugconom
a v po kliknuti na konkretnu prednasku sa ti zobrazi nieco taketo:
  http://www.sklug.sk/lugcon11/?tab=1&talk=2004-12-04_11-15_1
Mas tam aj URL na videa vo vyssej aj nizsej kvalite.

  LugCon12 nam tam stale takto chyba. Akosi som dlho nemal cas sa k tomu
dostat, aby som to cele spracoval. Pokusne videa su na:
  http://lugcon.salstar.sk/12/

  Kedze na to uz nemam az tak vela casu, tak kazdu pomoc uvitam.
Budem mat o celom streamovani prednasku na dalsom lugcone. Ak prides,
tak sa mi ozvi a dohodneme dalsiu spolupracu. Na prednaske vysvetlim
cely princip, ako som to robil a oboznamim aj s tym, v com by
som uvital pomoc.

				SAL