[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Pátek Listopad 25 17:36:35 CET 2005

On Fri, Nov 25, 2005 at 05:31:47PM +0100, Peter Kruty wrote:

> Nerozumiem naco dynamickost. V tomto kontexte to posobi trochu samoucelne.

> Wiki je urcite fajn a hlavne je to moderne :).
>
> Asi je vhodne upozornit, ze stranky linux.sk v prvej a zakladnej verzii su
> uz vlastne hotove. Su staticke a plnia ucel - poskytnutie zakladnych
> informacii o Linuxe a poskytnutie odkazov dalej.  Stranky je mozne v tejto
> faze najst na adrese:
>
>     http://www.sklug.sk/~oozy/
>
> Budem rad za vyjadrenia k forme a obsahu. Co sa tyka rozcestnika, do
> buducna sa uvazuje nad nejakym _velmi_jednoduchym_ wiki.

Ano, vyzera to dobre, ale bude to chiet par uprav :)

> To je o ludoch. Co sa da robit, vela ludi nema bouzial uz cas (rodina,
> zamestnanie atd). Uz to nie su bohuzial studenti s kopou casu, energie a
> chuti.

presne :)

> linuxos.sk je komercna stranka. Nesuhlasim a spolu so mnou mnoho dalsich
> aby takto zadarmo ziskala domenu linux.sk a v podstate na nej zarabala.
> Nepopieram, ze ich stranky su fajn, uzitocne a plne informacii. Ale
> linux.sk by mal byt v tomto smere neutralny. Nova podoba je sice
> jednoduchsia a informacne mozno menej bohata, ale plni ucel, ktory ma.

Ja som nikdy nepovedal aby ziskala domenu linux.sk, vravel som, ze na linux.sk
portali moze spolupracovat daleko viac ludi ako len SKLug......

> Je mozne, napr. diskusne fora odkazovat z menu na strankach linux.sk, tak
> aby to bolo na kazdej stranke, ale stale si myslim, ze jednoduchost a
> udriavatelnost ma prednost. Ak teda ste mali na mysli mergnutie s
> linux.nfo.sk.

hm, o mergovanie ani nejde, skor o lachkost najdenia relevantnych informacii

> Naco? Nie je hanba, ze sklug nekona obrovske megaakcie pre propagaciu
> Linuxu. Keby to niekto robil, bolo by to super, ale netlacil by som na to
> :).

nebojte sa, casom vam ten linux potece aj z usi :)

> Peter Kruty
>
> --
> "never argue with an idiot. they drag you down to their level... then,
> they'll beat you with experience."

|                    Jan Husar   |        ASCII
|                                |     () RIBBON
|Slovenska Open Source Iniciativa|     /\ CAMPAIGN
| Slovak Open Source Initiative  |  plain text emails