[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Pátek Listopad 25 17:31:47 CET 2005

On Thu, Nov 24, 2005 at 09:52:31PM +0100, Jan Husar wrote:
> [...]

Nerozumiem naco dynamickost. V tomto kontexte to posobi trochu samoucelne.

> Nekecam, kazda skupina ma pravo na svoje veci, tak ako SKOSI.org bezi na
> vlastnej verzii wiki systemu zvanom QWIKI :)

Wiki je urcite fajn a hlavne je to moderne :).

Asi je vhodne upozornit, ze stranky linux.sk v prvej a zakladnej verzii su
uz vlastne hotove. Su staticke a plnia ucel - poskytnutie zakladnych
informacii o Linuxe a poskytnutie odkazov dalej.  Stranky je mozne v tejto
faze najst na adrese:

    http://www.sklug.sk/~oozy/

Budem rad za vyjadrenia k forme a obsahu. Co sa tyka rozcestnika, do
buducna sa uvazuje nad nejakym _velmi_jednoduchym_ wiki.

> Tiez som troska mimo obraz, avsak realita je taka, ze efektivita sklugu v
> poslednych rokoch troska upadla, neznamena to, ze skoncili :)

To je o ludoch. Co sa da robit, vela ludi nema bouzial uz cas (rodina,
zamestnanie atd). Uz to nie su bohuzial studenti s kopou casu, energie a
chuti.

> Ano, s webom LinuxOS.sk sme uz nadviazali spojenia aj mi, preto diskusia
> "Kam dalej s linux.sk" by sme mohli rozviest prave snimi, ak by sa dala aj osobne..

linuxos.sk je komercna stranka. Nesuhlasim a spolu so mnou mnoho dalsich
aby takto zadarmo ziskala domenu linux.sk a v podstate na nej zarabala.
Nepopieram, ze ich stranky su fajn, uzitocne a plne informacii. Ale
linux.sk by mal byt v tomto smere neutralny. Nova podoba je sice
jednoduchsia a informacne mozno menej bohata, ale plni ucel, ktory ma.

> Ani ja ;)

Je mozne, napr. diskusne fora odkazovat z menu na strankach linux.sk, tak
aby to bolo na kazdej stranke, ale stale si myslim, ze jednoduchost a
udriavatelnost ma prednost. Ak teda ste mali na mysli mergnutie s
linux.nfo.sk.

Naco? Nie je hanba, ze sklug nekona obrovske megaakcie pre propagaciu
Linuxu. Keby to niekto robil, bolo by to super, ale netlacil by som na to
:).

Peter Kruty

--
"never argue with an idiot. they drag you down to their level... then,
they'll beat you with experience."