[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Neděle Listopad 27 13:55:45 CET 2005

On 25.11 20:50, Stanislav Meduna wrote:
> Suhlas, tiez som viac za obsah ako za formu. Urcite by som
> ale spravil nejaku navigaciu pristupnu z kazdej stranky -
> 'spat na hlavnu stranku' a navyse na konci mi pripada
> neprehladne.

pokial si mozem prihriat vlastnu polievocku, tagy ako
<link rel="up" href=".." />
pripadne
<link rel="top" href="/" />

a ich ekvivalenty v sekcii <head> by aspon mne pri navigacii pomohli..
site navigation bar mam v mozilla suite vzdy zapnuty a tesi ma ak stranky
tieto tagy pouzivaju

> Hm, vyslovit nazor je podla mna dobra vec aj ked dotycny nevie
> konkretne pomoct. Takze si to dovolim tiez.

myslim ze islo o konstatovanie "dobre vieme ze sa to zide, vies to aj
urobit?"

Enter any 12-digit prime number to continue.