[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Neděle Listopad 27 14:53:15 CET 2005

On 25.11 17:31, Peter Kruty wrote:
> Wiki je urcite fajn a hlavne je to moderne :).

zas pouzivat nieco len preto ze je to moderne sa mi tiez zda samoucelne.

> Asi je vhodne upozornit, ze stranky linux.sk v prvej a zakladnej verzii su
> uz vlastne hotove. Su staticke a plnia ucel - poskytnutie zakladnych
> informacii o Linuxe a poskytnutie odkazov dalej.  Stranky je mozne v tejto
> faze najst na adrese:
>
>     http://www.sklug.sk/~oozy/
>
> Budem rad za vyjadrenia k forme a obsahu. Co sa tyka rozcestnika, do
> buducna sa uvazuje nad nejakym _velmi_jednoduchym_ wiki.

nepaci sa mi vely biely priestor hore (medzi tucniakom a slovom linux) a
vlavo (pod kratkym menu). Nemam rad ked mam okno browsera vyplnene prazdnymi
plochami...

Nehovoriac ako otrasne to vyzera v mobile (N6230). Menu akurat na sirku
displeja, zatialco v hlavnom texte sa mi ledva zmestia dve pismena vedla
seba. Mozes to trochu upravit?

> To je o ludoch. Co sa da robit, vela ludi nema bouzial uz cas (rodina,
> zamestnanie atd). Uz to nie su bohuzial studenti s kopou casu, energie a
> chuti.

Robime co mozeme. s radostou privitame ludi ktori tiez nieco dobre urobia.
kritizovat vieme aj sami ;)

Chernobyl was an Windows 95 beta test site.