[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Neděle Listopad 27 15:55:28 CET 2005

On Sun, Nov 27, 2005 at 02:53:15PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> zas pouzivat nieco len preto ze je to moderne sa mi tiez zda samoucelne.

Ja som ten posladny kto by pouzival wiki (alebo inu modernu technologiu)
samoucelne. Moja veta bola ironicka narazka v podobnom duchu ako tvoj
prispevok.

> nepaci sa mi vely biely priestor hore (medzi tucniakom a slovom linux) a
> vlavo (pod kratkym menu). Nemam rad ked mam okno browsera vyplnene prazdnymi
> plochami...

Hore pride este nejake rozumne logo alebo nieco pekne len co moja graficka
na to bude mat cas :). Ak spravi niekto nieco ine skor, tak nie je problem
to tam dat.

> Nehovoriac ako otrasne to vyzera v mobile (N6230). Menu akurat na sirku
> displeja, zatialco v hlavnom texte sa mi ledva zmestia dve pismena vedla
> seba. Mozes to trochu upravit?

No neviem, nemas moznost si vypnut styly? To by mali prehliadace (ked uz
chcu pouzivat styly pre PC) podporovat. Napr. moj browser v Palme vie
stranky pretihanut cez nejaku proxy, ktora mu ich upravi. Mozem tam
namiseto pixelov skusit pouzit nejake relativne jednotky, ale bojim sa ze
to nebude fungovat, tak ako by som si zelal.

> Robime co mozeme. s radostou privitame ludi ktori tiez nieco dobre urobia.
> kritizovat vieme aj sami ;)

A to hovoris komu? Ja nekritizujem, viem aky je stav a ten som popisal to
bolo konstatovanie.

pk

--
"never argue with an idiot. they drag you down to their level... then,
they'll beat you with experience."