[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Neděle Listopad 27 17:35:24 CET 2005

Nazdar,

On Fri, 25 Nov 2005, Peter Kruty wrote:

> Nerozumiem naco dynamickost. V tomto kontexte to posobi trochu samoucelne.

No podla mna akonahle si sa rozhodol pre ten slovnik, tak ta dynamika dava
zmysel. A ocakavam, ze sa postupne nabali aj zopar dalsich sluzieb, ktore
by mali vystupovat pod rovnakym dizajnom.

Vyhrady k obsahu:
- som za slovencinu :) [bezdratove, zvukovej karty za jazdu]

- nepaci sa mi, ze cela stranka je vlastne bez obrazkov a na spodku svieti
obrazok s CC (ked tak by som to pridal do nejakych informacii o stranke)

- nenapadat MS a vlastne ani nikoho ineho: 'sofistikovany program tvariaci
sa ako OS'. To nezname, ze sa teme MS vyhybat, ale taketo poznamky si
odpustit.

- neviem, ci v slovniku musi byt, ze RMS studoval fyziku, AC
pracuje na 2.6.2

- veci v slovniku, ktore nie je jednoduche pochopit :) 'RMS: Napísal tu aj
prvý textový editor Emacs'

- nepresnosti v 'Co je to Linux'. Jadro 0.02 urcite nebolo pod GPL. Je
pekne hovorit, ze vyvoj linuxu nebol koordinovany, ale vieme ze to tak
nebolo :) A dnes uz vobec neplati .. ziadna firma, ziadna moc penazi, ...

- a nakoniec to !! najdolezitejsie !! som proti tomu, aby sme hned na
uvodnej stranke presviedcali ludi, ze Linux je zadarmo. Minimalne by sa
hodilo pridat nejake vysvetlenie k tomu ako to je v skutocnosti.

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci sklug