[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Neděle Listopad 27 18:21:09 CET 2005

On Sun, Nov 27, 2005 at 05:35:24PM +0100, Marek Grác wrote:

> No podla mna akonahle si sa rozhodol pre ten slovnik, tak ta dynamika dava
> zmysel. A ocakavam, ze sa postupne nabali aj zopar dalsich sluzieb, ktore
> by mali vystupovat pod rovnakym dizajnom.

Jasne, ked sa objavia ma to zmysel. Ale to som uz pisal o odkazoch
napriklad.

> Vyhrady k obsahu:
> - som za slovencinu :) [bezdratove, zvukovej karty za jazdu]

Tomu nerozumiem, su tam niekde ceske vyrazy? Kde konkretne? Je to mozne,
mam s tym trochu problem.

> - nepaci sa mi, ze cela stranka je vlastne bez obrazkov a na spodku svieti
> obrazok s CC (ked tak by som to pridal do nejakych informacii o stranke)

Ano to logo som zvazoval, mozem ho dat iba do stranky "O stranke". Dizajn a
teda aj nejake obrazky este pribudnu (ked ich niekto urobi a nebude o tom
iba rozpravat).

> - nenapadat MS a vlastne ani nikoho ineho: 'sofistikovany program tvariaci
> sa ako OS'. To nezname, ze sa teme MS vyhybat, ale taketo poznamky si
> odpustit.

Hehe cakal som kedy si to niekto vsimne a namietne :)). Je to samozrejme vtip.

> - neviem, ci v slovniku musi byt, ze RMS studoval fyziku, AC
> pracuje na 2.6.2

Ponecham, doplnim.

> - veci v slovniku, ktore nie je jednoduche pochopit :) 'RMS: Napísal tu aj
> prvý textový editor Emacs'
>
> - nepresnosti v 'Co je to Linux'. Jadro 0.02 urcite nebolo pod GPL. Je
> pekne hovorit, ze vyvoj linuxu nebol koordinovany, ale vieme ze to tak
> nebolo :) A dnes uz vobec neplati .. ziadna firma, ziadna moc penazi, ...

Vypadlo tam slovo spociatku.

> - a nakoniec to !! najdolezitejsie !! som proti tomu, aby sme hned na
> uvodnej stranke presviedcali ludi, ze Linux je zadarmo. Minimalne by sa
> hodilo pridat nejake vysvetlenie k tomu ako to je v skutocnosti.

To by som tam naopak nechal a niekde dalej vysvetlil. Bohuzial nie som
generator textov. Samozrejme na tu stranku by sa dalo napisa vela_vela_vela
textu, ale kto to urobi? Posles mi tiez nieco?

pk

--
"never argue with an idiot. they drag you down to their level... then,
they'll beat you with experience."