[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Sarenik jasan na x31.com
Neděle Listopad 27 20:06:19 CET 2005

Ahoj Jurko!

> ciste validne XHTML so stylesheetom moze vyzerat aj pekne aj byt
> prehliadatelne z weboveho interface.
> stiahni template, pouzi :). Kriteriom pre vyhladavanie je aj validnost
> XHTML.

Dakujem za radu. Potesilo ma ze si sa ozval. Urcite sa na to pozriem.

> Hovori o tom, ze by tam mohlo byt viac informacii o tom, co je SKLUG,
> preco je SKLUG, co robi, co spravil, o co sa snazi, s cim treba pomoct,

Jasne. Myslim ze vacsina tychto veci je na stranke uz ako-tak popisana
a ak nie, tak coskoro pribudne. Netreba sa nechat odradit a treba sa
pytat (toto je urcene najma tym, co sa hanbia).

 Dakujem za navrhy!
   S pozdravom nielen Jurajovi,
      JaSan.