[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Sarenik jasan na x31.com
Neděle Listopad 27 22:16:07 CET 2005

Nazdar Fantomasi!

> Nehovoriac ako otrasne to vyzera v mobile (N6230). Menu akurat na sirku
> displeja, zatialco v hlavnom texte sa mi ledva zmestia dve pismena vedla
> seba. Mozes to trochu upravit?

To jsi nerikal (nebo jenom ja jsem to nevedel), ze mas takovyto ...
uf, pardon, teda: neuvedomil som si, ze mas takuto techniku a take
moznosti (sice som si Tvoj mobil na LugCone vsimol).

To mozeme velmi dobre pouzit na odskusanie prehliadatelnosti stranok.

Tzn. Budes este kontaktovany. Zatial ale mozes povedat, ako funguje na
Tvojom mobile stranka SKLUGu, ktora zatial este nepodstupila upravy
smerom k zobrazovatelnosti na mobilnych zariadeniach.

  Dakujem,
   JaSan