[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Sarenik jasan na x31.com
Neděle Listopad 27 22:24:33 CET 2005

Ahojte, najma Marek!

> - nepresnosti v 'Co je to Linux'. Jadro 0.02 urcite nebolo pod GPL. Je
> pekne hovorit, ze vyvoj linuxu nebol koordinovany, ale vieme ze to tak
> nebolo :) A dnes uz vobec neplati .. ziadna firma, ziadna moc penazi, ...
>
> - a nakoniec to !! najdolezitejsie !! som proti tomu, aby sme hned na
> uvodnej stranke presviedcali ludi, ze Linux je zadarmo. Minimalne by sa
> hodilo pridat nejake vysvetlenie k tomu ako to je v skutocnosti.

So vsetkym co pises suhlasim, ale najviac s poslednymi dvomi odstavcami.

Peto, prosim neber to prosim velmi tragicky. Najdolezitejsie je, ze mas
zaujem to robit a ze s Tebou vieme komunikovat, takze vsetko sa to da
vyriesit a z mojej strany si tiez myslim ze je velmi dolezite, ked si uz
nazaciatok spravil nieco ako-tak kompletne, teda navrh. Bez toho by sme
nemali co kritizovat. Nedaj sa odradit.

  Pekny vecer a vela zdaru praje
   usmievavy dedo JaSan