[sklug] [no-html na jonathan-glaschke.de: Re: HOTO Write bad documentation]

Jan Sarenik jasan na x31.com
Neděle Listopad 27 23:59:10 CET 2005

Ahojte!

>   Dovolujem si preposlat mail z misc na openbsd mailinglistu, ktory je
> vhodny k nasej momentalnej tematike webovych stranok. Aspon na
> zamyslenie. Samozrejme je to jeden z nazorov. Niekto iny by mozno
> oponoval, ze ked sa nove standardy nebudu pouzivat, nikdy sa poriadne
> neimplementuju... Proste nazorov je viac. Moj sa viac-menej zhoduje
> s nazorom v prilozenom maile, najma co sa tyka odstavca, v ktorom
> dotycny hovori, ze obsah je dolezitejsi nez dizajn.

No to som teda zase pohnojil. Niekto si to moze vysvetlit akoby som
obhajoval nazor, ze treba pouzivat HTML 2.0 alebo nieco take.. nie.
Moj nazor je proste ten, ktory je dobry. Je to dufam jasne :)

  JaSan.