[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Jankovic yano na radko.sk
Pondělí Listopad 28 08:56:40 CET 2005

>Ak mate niekto kontakty na pripadnych sponzorov na dalsi Linux vikend
>v Kosiciach, dajte mi vediet sukromnym mailom. Urcite pracujete v roznych
>firmach, ktore sponzorstvo mozu ponuknut.

Ja len tak tupo strelim Novell ...
Chodim obcas na ich akcie, ktore organizuju pre zakaznikov, masivne
prezentuju a tlacia do statnej spravy SUSE.
Mohlo by byt v ich zaujme zasponzorovat, a pripadne aj urobit nejake prednasky.
Hlavne ked Novell oslovi ich zakaznikov, aby prisli na LUGCON. Momentalne
nemam priamy kontakt na niekoho z Novellu, ale kedze ich akcie su otvorene,
ked nieco bude, dam Vam vediet (ak je teda zaujem) a skuste ich oslovit.

YaNo