[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Misu misu na misu.sk
Pondělí Listopad 28 12:48:52 CET 2005

Ahoj,

takze mali by sme a mohli by sme a chceli by sme a vedeli by sme a vobec
by sme :) A tak :)

Ano, to vieme aj my. O tom zial bol SkLUG uz dost dlho a pokracovat v tom
nema vyznam.

Takze:
JaSan - pustil sa do vytvorenie novej stranky SkLUGu, polemika nad obsah /
design nema cenu, jedno bez druheho to nepojde. Musim byt aj design aj
obsah. Kto vie spravit dobry design, prosim, nech sa v liste objavia URL,
kde stranka bude zalomena v tomto novom designe. Potom posudime a
vyberieme. Kto vie obsah, tak isto prosim URL s tymto obsahom (prosim
napisanym nie okopirovanym).

Oozy - tak isto, presiel od slov k cinom, potrebuje ale dopisat este
niekolko sekcii, takze kto chce ich napisat nech ich rovno napise a posle
jemu, (napr. sekcia slovnik, napiste a poslite, on to tam urcite rad
prihodi, ale nie len pripomienky ale proste cele zkorigovane stranky,
Oozy bude MCVS (M ako manual :)))

Ja - mna ukamenujte bud hned alebo sa dozijete novych stranok LugConov :)

SkLUG - Je jasne, ze slova ako skuste spolupracu, diskutujte z
koroporaciami, budte propagatormi su super. Ale opat kto to spravi.
Namiesto vety kontaktujte IBM, prosim dotychnych, aby sa po dohode zo
spravnou radou stali tymi ktori IBM skontaktuju a budu s nimi dohadovat
podmienky spoluprace. Tak isto to plati aj pre akekolvek ine firmy.

Ale na zaciatok musi byt definovane co vlastne potrebujeme. Preco mame
kontaktovat IBM? (To ze SkLUG je urcite vedia, snad nemaju sklerozu).

Chceme od nich co? (V tomto ma Numo pravdu, treba vediet co chceme).
Ale hned sa rovno spytam toho co polozil otazku, co si myslis, ze ma
chciet SkLUG od takychto firiem ? A co si myslis ze by im za to mal
ponuknut ? Pretoze, ked poviem spravte reklamu na Linux a nalepte ju na
billboardy (ci ako sa to pise), tak mi vysvetlia ze na to maju
marketingova oddelenie a interne smernice, co kedy kam budu lepit, a komu
akym medom zalepia usta :))

KEd by to mala byt podpora LugConu, tak aky ma vlastne byt ? Priatelske
posedenie mensieho poctu ludi s prednaskami ? Alebo velky pre vela ludi,
kde sa dozvedia najnovsie trendy v FS, OS a IT ? (pekne slovo ze FSOSIT
:)). Teraz mam pocit ze je to neico medzi, ani tam ani tam. Nazor ludi, co
poznam sa rozni. Ja si myslim, ze obe verzie su super a preto prichadza
otazka, ci jeden lugcon do roka nema byt velky, plny sponzorov a firiem a
druhy mensi niekde na chate spojeny s lyzovackou ci kupanim. Clovek potesi
obe skupiny. Ale opat fantazia krasna, ale kto sa o to postara. Som
ochotny spravit ten neformalny. Na ten formalny si viem ale predstavit
inych ludi (napriklad uz spominaneho Gildira).

To co SkLUG doteraz nemal je nam vsetko jasne, slepi niesme. Ale ocakavam
skor zodvihnute ruky so slovami ja by som spravil toto. Ako vysvetlovanie
a opakovanie znamych faktov. V treade ktory uz je na desiatky mailov som
sa nedozvedel nic nove ako to co uz viem.

Ja sa spytam este jednu vec, tych co si pamataju, ked si ja este
nepamatam. Co spravil SkLUG za svoju historiu, co pokladate za dolezite? A
aby to bolo este konkretnejsie, kto tie dolezite veci v mene SkLUGu
urobil? (Myslim, ze to co mi pride ako odpoved spocitam na prstoch na
rukach)

Pripajam sa k tomu, ze kazdy (a nie len clen spravnej rady) by mal napisat
ako si predstavuje SkLUG a co (a teraz pozor!!!) v nom urobi ON! Ak ma
niekto ideu, s ktorou chce pomoct ale nema cas, tak nech najde cloveka
ktory ju je ochotny realizovat, lebo uz historia ukazala (a dost dlha), ze
hodene polena zhnili ked ich nikto nezapalil :) Je sice pravda ze z
mnohych sa stala ropa a tu dnes zapaluje kde kto, ale ked si vezmete tu
dobu co to trvalo, kym ta ropa vznikla. (asi to znie od veci, ale
zamyslite sa na tym)

Kazdopadne moementalne su ludi co pre SkLUG nieco robia robia to dobre,
povacsine su to ti, co do tohoto fora este nestihli zakricat, aj "toto by
sa malo". Takze na zaver im chcem podakovat.

Misu

PS: Prosim, vazne mi napiste nazor na to, co uz SkLUG podla Vas dolezite
spravil a kto to spravi, Dakujem.