[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 28 13:27:19 CET 2005

Zdar,

On Mon, Nov 28, 2005 at 12:48:52PM +0100, Misu wrote:
> Oozy - tak isto, presiel od slov k cinom, potrebuje ale dopisat este
> niekolko sekcii, takze kto chce ich napisat nech ich rovno napise a posle
> jemu, (napr. sekcia slovnik, napiste a poslite, on to tam urcite rad
> prihodi, ale nie len pripomienky ale proste cele zkorigovane stranky,
> Oozy bude MCVS (M ako manual :)))

Ano prosim, posielajte cokolvek sa tam hodi. Inak dakujem Marianovi
Cavojskemu, ktory mi poslal niekolko patchov.

> Ale na zaciatok musi byt definovane co vlastne potrebujeme. Preco mame
> kontaktovat IBM? (To ze SkLUG je urcite vedia, snad nemaju sklerozu).

Zatial sa mi zda cela ta diskusia o nicom. Vsetcia chceme aby sa nieco
dialo, ale ziadny konkretny napad, je to len take kecanie k nicomu.

> [...]
> kde sa dozvedia najnovsie trendy v FS, OS a IT ? (pekne slovo ze FSOSIT
> :)). Teraz mam pocit ze je to neico medzi, ani tam ani tam. Nazor ludi, co
> poznam sa rozni. Ja si myslim, ze obe verzie su super a preto prichadza
> otazka, ci jeden lugcon do roka nema byt velky, plny sponzorov a firiem a
> druhy mensi niekde na chate spojeny s lyzovackou ci kupanim. Clovek potesi
> obe skupiny. Ale opat fantazia krasna, ale kto sa o to postara. Som
> ochotny spravit ten neformalny. Na ten formalny si viem ale predstavit
> inych ludi (napriklad uz spominaneho Gildira).

Predchvilou som sa na obede bavil s Yenyom Kasprzakom o tom co robi CZLUG.
V podstate len organizuje SLT a angazuje sa v lobby okolo softwarovych
patentov. Tu by sa dala hladat inspiracia, ale az vtedy ked to niekoho
nadchne natolko, ze sa tomu zacne venovat, je to skutocne _vela_ prace (mam
ne mysli softwarove patentny).

Dalsia vec co ma napadla je, ze by nasledujuci lugcon by sme mohli skusit
spravit podobne ako pise Misu na sposob SLT. Teda prenajat niekde budovu /
chatu. Dat poplatok (vyska podla toho kto chceme aby prisiel). Limit na
pocet ucastnikov a _kvalitnejsie_ prednasky ako na poslednych lugconoch. S
organizaciou by sa malo zacat omnoho skorsie (3-4 mesiace dopredu). Sam by
som vedel zabezpecit 2-3 dobre prednasky od dobrych prednasajucich aj z
ciech. Tento napad sa mi paci a som ochotny pomoct v organizacii ak sa k
tomu tiez niekto prihlasi.

pk

--
"never argue with an idiot. they drag you down to their level... then,
they'll beat you with experience."