[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Pondělí Listopad 28 15:31:44 CET 2005

Ahojte,

co by ste povedali keby sa SKLug pridal k hnutie SKOSI a tym padom
by vam upadla nejaka to robota ktoru by sme zastresovali mi?

Nemyslim tym to, ze sa teraz premenujete alebo budete makat na skosi.org
o tom to vobec nieje, skor o tom zjednocovat narodne komunity a zacat sa hybat niekam
dalej, ja som prave na turne po europe kde spolu s FFII, FSF a IADBC (EP) smerujeme
k zjednoteniu FOSS komunit v EU kedze to co vy riesite je sice pekne ale sme EU a nie
Slovensko, uz by sme to mohli pochopit po tych dvoch rokoch a pokial sa nebude
riesit veci na urovni EP (European Parliament) tak sme doskalali, a tomu verte
ze take svinstva ako sa zrovna deju tu niesu ani na slovensku. Rad by som si o tom
pohovoril s dotycnymi ktori mozu dane kroky spravit. Viac na:

http://rejden.morph.sk/Open_Infrastructure_a_way_for_Open_Society.pdf

ps: CZLug spolupracuje s OSS.cz preco nemoze aj SKlug spolupracovat zo skosi.org
na vyssej urovni?

jan

On Mon, Nov 28, 2005 at 12:48:52PM +0100, Misu wrote:
> [...]
> zamyslite sa na tym)
>
> Kazdopadne moementalne su ludi co pre SkLUG nieco robia robia to dobre,
> povacsine su to ti, co do tohoto fora este nestihli zakricat, aj "toto by
> sa malo". Takze na zaver im chcem podakovat.
>
> Misu
>
> PS: Prosim, vazne mi napiste nazor na to, co uz SkLUG podla Vas dolezite
> spravil a kto to spravi, Dakujem.

|                    Jan Husar   |        ASCII
|                                |     () RIBBON
|Slovenska Open Source Iniciativa|     /\ CAMPAIGN
| Slovak Open Source Initiative  |  plain text emails