[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 28 17:10:29 CET 2005

Radamsava,

On Mon, 28 Nov 2005, Jan Husar wrote:

> co by ste povedali keby sa SKLug pridal k hnutie SKOSI a tym padom
> by vam upadla nejaka to robota ktoru by sme zastresovali mi?

Takze pekne po poriadku.

SKOSI je mlada organizacia, ktora z mojho pohladu zatial vydava viac
tlacovych sprav ako cohokolvek ineho, ale verim ze sa to zmeni :) Z toho,
ze ma par mesiacov je jasne, ze nemoze byt v krize a vladne euforia. Po
troch, ci piatich rokoch sa da hovorit o tom ako to bude so SKOSI. Aj
SKOSI je rovnako postavene na par aktivnych ludoch a nikdy nemozes vediet,
kedy uz nebudu mat cas (nech uz je to z akychkolvek dovodov). Alebo bude
mat SKOSI zamestnancov?

Pre nemalo pouzivatelov linux/bsd/... je open source malo a chcu slobodny
softver. Oboje mas postaveny na rozlicnych zakladoch v skratke: RMS vs
ESR.

> Nemyslim tym to, ze sa teraz premenujete alebo budete makat na skosi.org
> o tom to vobec nieje, skor o tom zjednocovat narodne komunity a zacat sa hybat niekam
> dalej, ja som prave na turne po europe kde spolu s FFII, FSF a IADBC (EP) smerujeme
> k zjednoteniu FOSS komunit v EU kedze to co vy riesite je sice pekne ale sme EU a nie
> Slovensko, ...
> http://rejden.morph.sk/Open_Infrastructure_a_way_for_Open_Society.pdf

Precital som. Ale stale nevidim, co by realne prinieslo taketo
zjednotenie. Z mojho pohladu ziadne vyhody nevidim a rovnako nevidim ani
dolezitu vec, kto to zaplati.

> ps: CZLug spolupracuje s OSS.cz preco nemoze aj SKlug spolupracovat zo skosi.org
> na vyssej urovni?

Pokial myslis ten isty OSS.cz ako ja, tak spolupracu s nimi si prilis
predstavit nedokazem. Na svojich strankach prezentuju rozlicne polopravdy,
ohanaju sa studiami, ktore ani necitali a ak im to clovek aj napise 3x
(reakcia na spravicku v abclinuxu, reakcia pod clankom na oss.cz -
nepresla cez moderatora, e-mail) tak sa opravy, alebo aspon odpovede
nedocka. Nie, dakujem.

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci sklug