[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Pondělí Listopad 28 22:28:16 CET 2005

On Mon, Nov 28, 2005 at 08:41:02PM +0100, Marek Grc wrote:
> Radamsava,

> budem ti povdacny ak si nastavis klienta tak, aby mi nekomolil meno :)

> No vidis, to povazujem za krok dobrym smerom, akurat som ho na vasich
> strankach nenasiel. Ak to spravne chapem, tak to potom vyzera na priamu
> konkurenciu pre komercny sektor. V pripade prveho vacsieho
> (nepilotneho) projektu ocakavam opravnene protesty z biznis sektora.

Ano, tento fakt si uvedomujeme, preto mame ludi aj zo Sun Microsystems v spolupraci,
a oni o tychto nasich krokoch vedia, preto business sektor bude rad ak sa moze pripojit
do takejto iniciativy, ktoru niesu nestrane shcopny spravit

> Demagogia. Na to, aby si mohol povedat toto ti zdaleka nestaci par
> mesiacov. Aj ja si pamatam casy kedy sa do spravnej rady niektori
> kandidati nedostali. Proste kym tam budes mat polovicu studentov, tak
> nemozes vediet, co bude ked skoncia skolu. Ak takto vymenis nejaku tu
> generaciu, potom mozes pouzivat taketo silne slova.

Ziadnych studentov nechceme, jediny najmladsi clen som ja a mam 23 rokov,
vacsina ostatnych clenov ma okolo 30 a dokonca jeden vyse 50
 avsak, co znamena vek? nic

Pre tu dalsiu generaciu musime aj nieco pripravit a o tomto cela moja existancia je,
kedze pre nasu generaciu uz toho vela nespravim, kedze decision makers su akosi
este rozum v totalite, smutne ale je to tak :(

> Pozrel som floss.org je to akasi reklamna stranka, to im predavate
> reklamu? :) Rozdiel medzi RMS a ESR je prave v tomto pripade dolezity a
> preto to sem pletiem. Pre niektorych je dolezity free softver, pretoze im
> dava slobodu (RMS) a pre niektorych je dolezity free/open source softver
> pretoze je efektivnejsi (ESR). Nesnazim sa hodnotit, ktora z variant je
> lepsia, len konstatujem.

Hm, ja by som povedal, ze buducnost je v otvorenych standardoch a je
jedno ci to je opensource alebo uzavrety software

> To co vzdy, peniaze. Od vysledku hry zavisi na ktorej strane skoncia.

ani nie, ked mas direktivy, ze stat bude zverenjnovat dokumenty v Microsoft "Open" DOcument
a pouzivat ActiveX, je jedno kolko mas penazi kedze si musis kupit to ktore podporuje stat.

> Skor v com, konkretne to bude vyhodne?

V tom, ze sa mozte sustredit na svoj primarny ciel ako je napriklad v pripade
openoffice.org preklad openoffice do slovenciny

> len pre istotu prikladam odkaz na moj nazor:
> http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/studie-nasazovani-floss-v-eu#2

dakujem, ulachci mi to hladanie :)

> kebyze su k tej studii nejake otazky, tak som ochotny zabehnut za
> koordinatorom projektu.

> Podla mna daleko viac dosiahol cstug, pretoze tam vidim realny vysledok
> (nech to s nimi dnes vyzera hocijako), ktory je pouzitelny. Mne ako
> pouzivatelovi je jedno, ci budu mat v Decine Linux, alebo Mac. To ide mimo
> mna, viac mi da lugcon (nech bude akykolvek).

niesom expert na situaciu v cechach, premna je podstatne co podporuje
ceska legislativa a ministerstva.

> Myslim, ze patrim k tym, ktori sa pamataju, co vsetko sa
> podarilo/nepodarilo. Ak chces pouzivat taketo argumenty, tak ocakavam, ze
> verejna projekcia filmu Revolution OS prebehla podla zakona a boli
> odvedene prislusne poplatky.

Predstav si, ze ano

> ok, ale snad neocakavas, ze kvoli tomu budem drzat zobak :)

to som nikdy nepovedal :P

> PS: kludne moze pokracovat osobne a sem zaslat az vycuc

to uz je na tebe, moje icq je 146301796

> 					pax, marx
> --
> [ marek 'marx' gr?c / gerard ][ Elektri?ke, ktorej zmizli ko?ajnice ]
> [     xgrac na fi.muni.cz       ][        nezost?va ni? in? ako lieta? ]

|                    Jan Husar   |        ASCII
|                                |     () RIBBON
|Slovenska Open Source Iniciativa|     /\ CAMPAIGN
| Slovak Open Source Initiative  |  plain text emails