[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Jan Sarenik jasan na x31.com
Úterý Listopad 29 00:26:13 CET 2005

Chalani, prosimVas ukludnite sa!

> co by ste povedali keby sa SKLug pridal k hnutie SKOSI a tym padom
> by vam upadla nejaka to robota ktoru by sme zastresovali mi?

Janko, je to sice zaujimavy napad, ake je ovela zaujimavejsie zaoberat
sa realnymi zaujimavymi napadmi. Neber to prosim ako nepekne odmietnutie
ale SKLUG ma svoju samostatnost, ktora si myslim ze nieje na skodu.

Naozaj. Nech sa paci, spolupracujme, informujme sa, ak je to mozne
a pokial mame na tom spolocny zaujem. Ale SKLUG nieje firma, ktora
potrebuje silou mocou nejake peniaze. Vacsina pracu mame alebo sme
zivnostnici. SKLUG je nieco ako platforma. O tom som uz hovoril
v predoslom maile.

Zijeme, sme tu, komunikujeme, snazime sa volaco prospesne robit, ale nie
ovladnut svet (aspon zatial :-P

  Dakujem za pochopenie
   JaSan.