[sklug] IRC stretnutie

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Úterý Listopad 29 02:06:33 CET 2005

Radamsava,

dovolil som sa inspirovat navrhmi na VZ a tak navrhujem neoficialne
stretnutie na IRC (kanal #linux.sk, siet ircnet) na stredu od 20:00. Viem,
ze je to na poslednu chvilu, ale aj tak. Prva tema by nemala riesit
problemy vesmiru, ani sklugu. A tak navrhujem dve temy do diskusie:

- brainstorming ohladom mailing-listu:
Napisal som novu vec na pracu s archivom, cim sa umozni pristup k archivu
z viacerych zdrojov. Je jasne, ze by sa zisli aj netradicne napady,
prip. veci ktore sa vam zdaju uzitocne.

- firefox contest:
Sutaz o pekne veci na naprogramovanie extension do FF. Obcas sa najde
niekto, kto by si chcel napisat akysi plugin, ale nema ten spravny
tip. Cielom bude dat dokopy napady vsetkeho kalibru (je jasne, ze
zrealizovane budu asi skor tie jednoduchsie).

Vyhrat sa da v osmich kategoriach, pricom par ich je klasickych (a
samozrejme tipy chceme aj na ne). Ale prave takato akcia by mohlo byt
vhodna aj pre najdenie toho najinovativnejsieho rozsirenia. Pokial si
myslite, ze to bude urcite nejaka kravina, tak ja v to priam dufam.

Ked to skonci a vyjde, tak snad nieco vypotim a poslem. Za seba slubujem,
ze co bude rozumne (a nie prilis narocne) ohladom archivu, tak by som to
nakodoval. V pripade FF sa mozno najde nejaky odvazlivec, co sa pusti do
nejakeho extension. Mne sa ten pocitac, celkom paci :)

PS: ak nemate cas/chut na IRC, ale mate napady tak mi dajte vediet
sukromnym mailom.

PSS: ak sa zide zopar aktivnych ludi, tak to bude uspech a mohol by to byt
zaciatok tradicie. ale taketo reci nechajme zatial konovi.

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci sklug