[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Jan Sarenik jasan na x31.com
Úterý Listopad 29 11:25:08 CET 2005

Ahojte!

> To zalezi od toho, pre koho je SkLUG. Ak pre tych
> zaciatocnikov, asi nic.

SKLUG nemusi byt len pre tych zaciatocnikov. Viem ze som to tak napisal,
ale to kvoli tomu, ze je to momentalne hlavna priorita (urobit nejaky
rozcestnik a primat ludi k tomu, aby pochopii ze treba komunikovat
a ze maju s kym).

> Neformalne stretnutia na sposob medzinarodnych LBW
> alebo Geekski su trosku o inom - oboje ma svoje miesto,
> ale toto nepovazujem za tazisko cinnosti SkLUG-u.

Suhlas. Pekne si to napisal a mam tym padom tuto temu ja sam
vysporiadanu.

> Nuz, ja okrem par prednasok (a obcas privedenie ludi
> na myslienku ze by prednasku mohli spravit) neviem stihat
> nic - aj na tomto Lugcone som bol len na chvilku uprostred
> roboty od rana do noci a cez vikendy kvoli minulotyzdnovemu
> veltrhu a uvedeniu noveho produktu na trh. Ak si SR mysli
> ze teda mam radsej drzat hubu, kludne to povedzte :)

Pozor! SR je zoznam ludi. SR nieje clovek. Nemoze si nic mysliet, nic
citit, ... Ak by sa to tak navonok podavalo, sluzi to vacsinou na
zmotavanie.

JaSan si vobec nemysli, ze by Stano Meduna mal drzat hubu. Mysli si, ze
Stanove pripomienky su dolezite.

> To je mozne. Takze aka ma byt podla Teba vizia SkLUG-u?
> Lebo napr. to som sa ja este nedozvedel. A nechcem
> tu presadzovat svoje nazory ak su proste ine ako nazory
> vacsiny - som niekde inde ako vacsina SkLUG-u vekovo,
> nazormi na komerciu versus ideologiu, casom ktory
> mam k dispozicii (oproti studentom), ...

Prosim vyjadri sa. Napriek tomu co tu pises. Jasne, ja som sopliak :)
Dvadsat budem mat koncom decembra. Ale pocuvam Ta a posnazim sa zobrat
si z toho co najviac (aj ked je mozno vseobecny nazor o mne ze som
rebel, ajtak pocuvam starsich a poznatky aplikujem takym ,,svojskym''
sposobom).

  Prajem Stanovi aj ostatnym pekny den!
   S usmevom
    JaSan.