[sklug] IRC stretnutie

lucox martin.lucka na gmail.com
Úterý Listopad 29 10:45:10 CET 2005

ahojte,
takze neviem ci ja som svojimi pociatocnymi pripomienkami strhol tuto
debatu alebo to je bezne :) (sice som to nikdy predtym nepostrehol)

On 11/29/05, Marek Grác <xgrac na fi.muni.cz> wrote:
> Radamsava,
>
> dovolil som sa inspirovat navrhmi na VZ a tak navrhujem neoficialne
> stretnutie na IRC (kanal #linux.sk, siet ircnet) na stredu od 20:00. Viem,
> ze je to na poslednu chvilu, ale aj tak. Prva tema by nemala riesit
> problemy vesmiru, ani sklugu. A tak navrhujem dve temy do diskusie:
>
> - brainstorming ohladom mailing-listu:
> Napisal som novu vec na pracu s archivom, cim sa umozni pristup k archivu
> z viacerych zdrojov. Je jasne, ze by sa zisli aj netradicne napady,
> prip. veci ktore sa vam zdaju uzitocne.

ja by som pozmenil tvoj navh na #linux.sk na #sklug - kedze ludia o
tom vedia a na #linux.sk ee - a tradicne tamojsie osadenstvo to moze
podla mna skomplikovat

> [...]
>
> Vyhrat sa da v osmich kategoriach, pricom par ich je klasickych (a
> samozrejme tipy chceme aj na ne). Ale prave takato akcia by mohlo byt
> vhodna aj pre najdenie toho najinovativnejsieho rozsirenia. Pokial si
> myslite, ze to bude urcite nejaka kravina, tak ja v to priam dufam.
>
> Ked to skonci a vyjde, tak snad nieco vypotim a poslem. Za seba slubujem,
> ze co bude rozumne (a nie prilis narocne) ohladom archivu, tak by som to
> nakodoval. V pripade FF sa mozno najde nejaky odvazlivec, co sa pusti do
> nejakeho extension. Mne sa ten pocitac, celkom paci :)

ja idem robit jednu extension a som s nou zapojeny aj do inej sutaze -
ak sa rozhodnem ulahcit si robotu, zmensit ceny pre mna, a tympadom
ich adekvane prerozdelit, tak z toho spravim nejaky spolocny projekt

ja navrhujem otvorit novy open projekt 2005, kde by sa mohli vytvorit
nove spolky vytvarajuce extensiony do firefoxu :)) okrem ineho ...

> PS: ak nemate cas/chut na IRC, ale mate napady tak mi dajte vediet
> sukromnym mailom.

a osobne si myslim ze IRC neni dobry napad, to su proste len KECY ->
ked sa rozhodnete pre irc podla mna nikam nedojdete ...

JaSan tebe by som navrhoval spravit na stranke anketu clenov - kde by
kazdy mal moznost napisat 2 ciele sklugu. Emailami to ostane zapadnute
- ale anketa sa da pekne vyhodnotit.