[sklug] IRC stretnutie

Úterý Listopad 29 15:49:34 CET 2005

On 29.11 10:45, lucox wrote:
> ja by som pozmenil tvoj navh na #linux.sk na #sklug - kedze ludia o
> tom vedia a na #linux.sk ee - a tradicne tamojsie osadenstvo to moze
> podla mna skomplikovat

hmmm len zo zvedavosti: si si isty ze ludia na #sklug o probleme vecia a
nemozu ho skomplikovat?

(mna dost pobavil navrh na lugcone vytvorit ten kanal a dat tam robota...
1. kanal uz existuje, 2. ak bude treba robota, kanal sa stava zbytocnym)

> a osobne si myslim ze IRC neni dobry napad, to su proste len KECY ->
> ked sa rozhodnete pre irc podla mna nikam nedojdete ...

ja si zas myslim, ze diskutovat takto v konfere nema zmysel. To su proste
len KECY, a este k tomu je odozva a reakcie su ovela dlhsie.

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.