[sklug] Re: Vítejte v konferenci "sklug"!

Ján Sáreník jasan na x31.com
Pondělí Duben 24 14:06:38 CEST 2006

Dovolim si odpovedat do listu, lebo mozno sa najdu viaceri,
ktorym to nebude jasne.

> Huh? V tej konfere pokial viem davno som, ovsem nie s heslom ktore
> mi poslal. To sa nejaky spammer snazi ma prihlasit, alebo mailmanu
> zasibalo alebo...?

Nanovo som ju vytvaral, kedze bola zblbnuta [viz. 1].

> A preco po cesky? ;)

Pretoze Mailman nieje, aspon o tom neviem, prelozeny do
Slovenciny.

  s pozdravom
   Jasan

[1] - http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2006-April/074318.html
      (BTW: Uz viem, ze tu chybu sposobovalo zle nastavenie mojho
       mutt-u, ale stale neviem ako inak ju odstranit nez
       znovuvytvorenim, a uz vobec neviem ako sa jej vyvarovat)
--
Ján Sáreník, http://www.x31.com/~jasan/contact.html