[sklug] RFC stranky www.sklug.sk

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Čtvrtek Únor 9 04:13:25 CET 2006

Shwmae,

Ako sme slubili (misu + ja) na lugcone, tak sa nove stranky sklug.sk
dostavaju do prezentovatelnej podoby. Obsahu este stale co-to chyba, ale
dizajn sa blizi do finale. Pripomienkovali ho dost ludi, ale stale je co
zlepsovat. Preto tato vyzva :) Stranky by mali rozumne fungovat vo
viacerych browseroch, pre niektore (napr. IE) vsak bude treba este zopar
hackov, ale takato optimalizacia bude az na koniec. Dovtedy sa pozrite na
stranky, ktore su dostupne s viacerymi CSS [vo FF: Zobrazit -> Styl
stranky ], ktore jemne menia dizajn. Ak mate napad na zmenu, tak mi ho
poslite (idealne css, ale postaci aj slovny popis/obrazok). Stranky zatial
najdete na adrese:

http://nlp.fi.muni.cz/~xgrac/temp/sklug/

Okrem priamo z menu dostupnych stranok si mozete pozriet aj prenesene
stranky OpenProjektu (pravidla/priklad/rocnik 2003/...).  Do rovnakeho
dizajnu budu nasledne prenesene aj stranku lugconov ci mailing
listov. Preto je kazda konstruktivna kritika vitana. Akekolvek otazky mi
poslite mailom, ci ma kontaktujte na icq (175409070).

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][ Električke, ktorej zmizli koµajnice ]

Daląí informace o konferenci sklug