[sklug] Ako mat kvalitnejsie prednasky na lugcone?

Ján Sáreník jasan na x31.com
Čtvrtek Únor 9 18:26:48 CET 2006

Ahoj Rado!

> V prvom rade, volakedy davno som napisal strucne howto ako robit
> prednasky. Je to aspon nejaky zaciatok. To howto malo vcelku dobry ohlas
> u zacinajucich prednasatelov, ale niekde sa stratilo. Zostalo uz len toto:
> http://www.google.com/search?q=Ako+robi%C5%A5+predn%C3%A1%C5%A1ky+-+HOWTO
> Je to skoda, nie?

Je to skoda. Ospravedlnujem sa. Ten prechod na moj novy web som spravil
dost narychlo a teraz postupne pridavam veci[*], ktore su zive a potrebne.
Dakujem ze si si na to spomenul a upovedomil ma. Viz.
http://www.sklug.sk - je to na hlavnej stranke medzi novinkami.

  Este raz dakujem a nehnevaj sa
    S pozdravom
   JaSan

[*] - podobne som pred casom pridal Marxov mailinglist Meta-FAQ.