[sklug] Ako mat kvalitnejsie prednasky na lugcone?

Misu sklug na misu.sk
Pondělí Leden 16 20:45:26 CET 2006

Ahoj,

to co tu bolo napisane napado aj mna, polozim ale jednu otazku:

Preco niesu kvalitne prednasky?
Pretoze sa nehlasia kvalitny prednasajuci.

Tem sa da vymysliet mnoho, akurat ich musi niekto zpracovat, takze hore
ruky kto sa hlasi.

Mam napad:

Skusme dat 4-5 zaujimavych tem, na ktore by sa dal spravit jeden den
prednasok.

A potom sa pripisujme k tymto temam, kazdy proste napise podmnozinu tem na
ktoru je ochotny on sam spravit prednasku. Ta tema ktora ziska najviac
ludi bude temov lugconu. Druhy den (alebo subezne prednasky) mozeme
doplnit z ostatnych prednasajucich, ak bude dost kvalitnych.

Ja navrhuje prvu temu ((c) Stano Meduna):
Ako si spravit funkcny kancelarsko zabavno internetovo domaci Linuxovy
pocitac.

Rozumej niekolko za sebou iducich rednasok od toho co je linux a co je
distro az po to, ze clovek ma nainstalovany pocitac a moze na nom robit
ako keby tam mal hocijaky iny OS.

Pokial mozno vsetko z lahka a zrozumitelnou formou. Tak aby to ludia
pochopili a videli v tom viac zabavy ako magie :)

Dlzku by som navrhol 4-5 blokov (hodin). A rozdelit to na nejake
samostatne celky, aby niekto kto vie uz instalovat distro mohol prist az
na blok ako rozbehat multimedia...

Samozrejme je tu ktore distro si vybrat, moznost je bud ze tam budu ludia
dvaja a dva projektory a budu to ukazovat paralelne na dvoch distrach, aby
posluchac pochopil, ze v podstate vsetky distra su rovnake...

Alebo proste na zaciatok vysvetlit, ze distro nie je az tak podstatne. A
pocas prednasania obcas spomenut co by sa v inom distre urobilo inak.

KAzdopadne ako distro volit nieco klikacie graficke.

Hruba ciara -^

Ako pomoct prednasajucim:

Otazka cesty a penazi...

Navrh:
Preplacajme prednasajucim cestovne na zaklade predlozeneho cestovneho
dokladu:
pocet km = pocet sk (aby to bolo jednotne)

Pretoze ked dame kosicanoy 500 Sk tak za ne moze ist pit, blavakovi to
nestaci ani na cestu.

Myslim ze niekto kto bude nad 1000 Km nepride a teda to nikoho nezrujnuje.
A aby aj kosican mohol pit, tak nech je minimalna ciastka 100 Sk (Aj
presovcan moze pit :))

Hodnotenie podla urovne prednasky je tiez hodne tazke a treba na to porotu
a je hodne nejednoznacne. Nic ine som este od nikoho nepocul.

To je zatial asi vsetko, piste a piste...

Misu