[sklug] Pomoc s prekladom "25 Reasons to Convert to Linux"

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 1 12:09:57 CEST 2006

Ahojte,

mam prosbu na komunitu, zacal som prekladat stranky:

    http://www.bellevuelinux.org/reasons_to_convert.html

25 Reasons to Convert to Linux, zaciatok mozete najst na adrese:

    http://www.linux.sk/25dovodov.html

prelozenych je zatial iba prvych 5 dovodov a potesilo by ma keby sa niekto
pripojil a pomohol s prekladom, je to kratke a nemusite prelozit vsetko,
kludne mi postaci 1-2 odstavce aj to pomoze. Postupne to dame dokopy.

Podobna stranka, ktoru by som rad prelozil a dal na linux.sk je

    http://www.desktoplinux.com/articles/AT3269115798.html

tu sa tiez moze realizovat mlady nadejny prekladatel ;).

Nevahajte - caka vas nehynuca slava a nekonecna vdaka stastnych uzivatelov
Linuxu ;).

Peter Kruty

--
email: peter na kruty.name