[sklug] party pri prilezitosti vydania firefox 2.0?

Mirek Binas Miroslav.Binas na cnl.tuke.sk
Pondělí Listopad 13 09:23:28 CET 2006

no - bol som dost mimo poslednych niekolko dni kvoli praci. teda - aj stale som, tak neviem, ci je este stale chut na to pivo pri prilezitosti vyslich verzii. co tak tento vikend? alebo to nechame tak?

mirek