[sklug] spolupraca

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Pátek Říjen 6 16:03:35 CEST 2006

Zdravim,

spolupraca je vzdy mozna, avsak bolo by fajn mat blizsi popis,
taktiez by bolo fajn keby ste si na strankach upravili popis k openoffice
lebo to nieje Freeware, freeware je uplne nieco ine ako Open Source.

Taktiez zjednavanie UNIX - Linux je dost zvlastne, aj ked to mnohy robia
ale su tam velikanske rozdiely prave pre administratorov.

Jan Husar