[sklug] party pri prilezitosti vydania firefox 2.0?

Ing. Milan Pikula milan.pikula na ipsec.info
Pátek Říjen 20 09:35:50 CEST 2006

Kazdy by si mal pred seba polozit cedulku s menom a s tym, na co
caka... Ja by som cakal prevazne na ten Etch , som trpezlivy :)

V BA by som pil niekde, kde je dost miesta a kofoly; co tak Futbal
pajzel medzi Starym mostom, Sadom Janka Krala a Auparkom?

Stale cakame, ze sa niekto obetuje a vymysli datum ;))) to si na
triko nevezmem, este sa to bude bit s dozinkami.

Milan

--
Ing. Milan Pikula
Riečna 2, 811 02 Bratislava, Slovak Republic