[sklug] [sr] Lugcon?

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Úterý Červenec 10 15:10:29 CEST 2007

On Tue, Jul 10, 2007 at 03:03:44PM +0200, Jan SARENIK wrote:

> Termin plati. Prednasajuci sa neozvali, aspon som si to zatial
> nevsimol. Mam doma momentalne problem s pripojenim na internet
> takze si pozeram maily len sporadicky.

To akoze myslis vazne, ze budeme mat lugcon bez prednasok? Pan dekan
asi nebude velmi nadseny, ze mu obsadime prednaskovu miestnost a budeme
sa tam len rozpravat. Osobne sa takeho lugconu zucastnit nechcem,
pre mna je to zbytocna strata casu aj penazi.

Ja som Petovi dal navrh, zeby sme mohli posunut termin a pokusim sa osobne
pozhanat niekolko prednasajucich. Tymto vyzyvam vsetkych ochotnych
prednasajucicich, aby sa mi ozvali (na moju sukromnu adresu).
Zatial nechcem hovorit velmi o terminoch (povedzme velmi orientacne o 3
mesiace), ide o celkom nezavaznu informaciu. Miesto konania plati Zilina.

Aby som vas trocha nalakal, ja si pripravim prednasku o TurboGears,
vynikajucom nastroji na vytvaranie web stranok v pythone.

				SAL