[sklug] Zhaname prednasajucich na lugcon

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Červenec 19 15:27:07 CEST 2007

Ahojte,

  ma niekto z Vas aktivne sa zucastnit nejakeho lugconu? Ak ano, tak sa
mi prosim ozvite (asi najlepsie sukromne). Zhanam prednasajucich na
nasledujuci lugcon, ktory zatial chystam asi o 2-3 mesiace v Ziline.

Este spomeniem, ze ja si urcite prichystam aspon jednu prednasku o
tvorbe webovych aplikacii v TurboGears (python + KID + SQLAlchemy ...).

Pokial sa nenajde dostatocny pocet prednasajucich na zaplnenie jednej
miestnosti na jeden den, tak to nema zmysel organizovat.

Ak je pre vas vyhodnejsie ine mesto, tiez sa mi ozvite a mozeme sa
prisposobit.

Prosim teda, nevahajte a ozvite sa. Presny datum lugconu by som tentoraz
chcel urcit podla toho, ako mi napisete, ze mate cas.

Dufam, ze linuxaci na slovensku este nevymreli (alebo vsetci nemigrovali
do zahranicia).

S pozdravom

			SAL