[sklug] Zhaname prednasajucich na lugcon

Radovan Semancik semancik na nlight.eu
Čtvrtek Červenec 19 21:59:08 CEST 2007

Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Ahojte,
>
>   ma niekto z Vas aktivne sa zucastnit nejakeho lugconu? Ak ano, tak sa
> mi prosim ozvite (asi najlepsie sukromne). Zhanam prednasajucich na
> nasledujuci lugcon, ktory zatial chystam asi o 2-3 mesiace v Ziline.
>
> Ak je pre vas vyhodnejsie ine mesto, tiez sa mi ozvite a mozeme sa
> prisposobit.

Ak by to bolo v nasej hlavnej dedine (BA) niekedy koncom septembra, tak
by som aj prisiel pripomenut stare casy (aktivne). Ale Zilina mi asi do
planu nezapadne, bohuzial.

--

                                           Radovan Semancik
                                          Software Architect