[sklug] Zhaname prednasajucich na lugcon

Bu Bacoo bubacoo na gmail.com
Sobota Červenec 21 20:09:14 CEST 2007

On 7/19/07, Ing. Jan ONDREJ <jan.ondrej na upjs.sk> wrote:
> Ahojte,
>
>   ma niekto z Vas aktivne sa zucastnit nejakeho lugconu? Ak ano, tak sa
> mi prosim ozvite (asi najlepsie sukromne). Zhanam prednasajucich na
> nasledujuci lugcon, ktory zatial chystam asi o 2-3 mesiace v Ziline.
>
> Este spomeniem, ze ja si urcite prichystam aspon jednu prednasku o
> tvorbe webovych aplikacii v TurboGears (python + KID + SQLAlchemy ...).
>
> Pokial sa nenajde dostatocny pocet prednasajucich na zaplnenie jednej
> miestnosti na jeden den, tak to nema zmysel organizovat.
>
> Ak je pre vas vyhodnejsie ine mesto, tiez sa mi ozvite a mozeme sa
> [...]

Ola!

Hura, ze Lugcon. Som sice v ZA, s organizaciou mozem (ako naposledy v
ZA) pomoct, ale par poznamok:

1) radsej cez semester, bude sice tazsie ubytovavat, ale viac
ucastnikov - t.j. navrhujem 29.30.sept.
2) ale aj tak - radsej v BA, bude o dost viac prednasajucich a asi aj ucastnikov
3) zucastnim sa aktivne, prednasku vymyslim, bude hlasovanie? Nejake zameranie?

Ciao
Bubak aka PeterS