[sklug] [linux] Zhaname prednasajucich na lugcon

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Středa Červenec 25 10:26:42 CEST 2007

On Wed, Jul 25, 2007 at 10:02:12AM +0200, Jan SARENIK wrote:

> Na tuto temu chcel nieco povedat Darkie -/ ozvi sa, ci to stale plati
> a kedy by Ti vyhovoval LugCon, kedze ako vidis ten napad s julovou
> Zilinou nevysiel.../

Jasne, tu prednasku aj niekolko dalsich mi poslal prave on. :-)
Zatial som mena prednasajucich schoval, ale asi by som to tam mal dopisat.
Pripravujem nejaku stranku lugconu, problem je, ze asi to bude musiet
byt prvy oktobrovy vikend a neviem, ci Peto Paluch bude mat cas.
Ja letim dalsi vikend do zahranicia, takze sa urcite nebudem moct zucastnit.

		SAL