[sklug] Aj masiar sa sekne...

Jan SARENIK jasan na x31.com
Sobota Září 8 16:10:13 CEST 2007

  Pozdravujem Vás!

Domény* sú v blbom stave a dozvedel som sa o tom len vďaka našemu
kolegovi linuxákovi Tomášovi Srnkovi.

* linux.sk, sklug.sk, gnu.sk

Budete sa mi možno smiať, ale to, že som si neprečítal maily od
SK-NICu sa stalo nasledovne: Nedávno som dosť narýchlo preinštaloval
server SKLUGu z Debianu na Fedoru. Prosím flame-off. Fedora je
preferovaná distribúcia našeho senior-člena, Jána Ondreja, ktorý má
Fedory takmer všade v serverovni na univerzite, kde je aj dotyčný
SKLUG server. Aby som to skrátil...

Zabudol som obnoviť /etc/aliases a tak sa teda maily smerované na
root@ alebo hostmaster@ neposielali na mailinglist správnej rady
(čo sme už historicky uznali ako celkom dobrý spôsob na to, aby sa
na niečo dôležité nezabudlo - veď kde-koho môže napadnúť písať mail
na také adresy ako root@ a to bez srandy).

Posnažím sa spraviť čo bude v mojich silách, ale ak by som nestihol
a domény by vypadli (vrátane mailinglistov), prosím nezúfajte
a nepanikárte.

 Ospravedlňte ma prosím,
  s pozdravom Jasan

PS: Veru, robiť v SKLUGu to nie je len tak od buka do buka, ako som
    si ja bol myslel...

PPS: Na LugCon do Žiliny určite príďte aj keby vypadla doména
     sklug.sk. Budú tam SKLUGácke linuxové tričká.